در مراسم اختتامیه از راهنمایان گردشگری؛ اساتید گروه ها و داوران و عکاسان برگزیده تجلیل شد.

اولین تور مسابقه «تهران‌دیدنی» پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ مردادماه در هشت گروه به همراه راهنمای گردشگری و اساتید عکاسی به صورت رقابتی ۸ ساعته با حضور ۱۲۰ عکاس از تهران و ۱۱ شهر ایران در ۸ نقطه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و ۸ نقطه محله های شهر تهران به صورت همزمان و رقابتی به صورت فشرده برگزار شد. شنبه ۲۷ مرداد داوری و سپس اختتامیه و اهدای جوایز برگزار شد.

احسان رأفتی داریان، دبیر برگزاری تورمسابقه «تهران‌دیدنی» درباره این تور مسابقه گفت: این تور مسابقه اتفاق ویژه ای در تهران بود، اینکه در ۵ روز مسابقه ای با این حجم عکاس، ۱۸ تور عکاسی همزمان در دو روز و ثبت عکس های متفاوت از شهر تهران تا به حال سابقه نداشته است و بی شک بدون حمایت های مدیران منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد این اتفاق رخ نمی داد.

در این مراسم ابتدا علیرضا مقدم نیا؛ مدیر انجمن صنفی راهنمایان گردشگری از حمیدرضا طاری، سولماز فلاحی، سارا غلامرضایی، نفیسه سادات جعفرآبادی، مزدک معینی، وحید سپهر راد، حمیدرضا نارنجی نژاد و میلاد طیبی برای همکاری در این مسابقه تشکر و قدردانی کرد.

سپس سارا میرزایی، مدیر گردشگری منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد از محمد برنو، بابک کنعانی، محمدرضا عباسی، امیر نریمانی، مرتضی نیکوبذل، حسن قائدی، محسن کابلی و مهدی سروری مدیران آموزشی گروه های تور مسابقه، تشکر و قدردانی کرد.

در پایان مراسم، سارا میرزایی و میثم اخباری مدیر کوشک باغ هنر از فرهاد سلیمانی، مریم زندی، ساسان مویدی، محمد نوروزی و ساتیار امامی اساتید داوری تقدیر کردند و سپس مراسم اهدای جوایز عکس های برتر برگزار شد.

در این مسابقه، فاطمه صدیق و فاطمه عرفانیان شایسته تقدیر، اسماعیل طهان رتبه سوم، علیرضا معصومی رتبه دوم و سامان جعفری رتبه نخست را از آن خود کردند و جوایز خود را از داوران دریافت کردند.

اولین دوره تورمسابقه «تهران‌دیدنی» توسط منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با مشارکت استارتاپ تهران ایمیجز برگزار شد.