«محدوده زرد۱» عنوان نمایشگاه انفرادی عکس‌های «عرفان دادخواه» یکی از عکاسان مستند معاصرایران که به مسائل و موضوعات حاشیه‌ای کار و مهاجرت در شهرصنعتی البرز می‌پردازد و از ۱۸ مرداد سال جاری بصورت آنلاین در وب‌سایت «کادر گالری» قابل دیدن است.

این نمایشگاه هفتمین نمایشگاه آنلاین، کادر گالری است.

در بیانیه این نمایشگاه به قلم عکاس آمده است:
در دهه ۴۰ همزمان با رشد مدرنیته در ایران و به منظور تمرکززدایی صنایع تولیدی تهران و انتقال آن به فضای خارج پایتخت در محدوده‌ای به وسعت ۹۰۰ هکتار نخستین شهر صنعتی ایران بنام «البرز» در محل دشت قزوین انتخاب و به سه منطقه صنعتی، تجاری و مسکونی احداث شد.

سیل مهاجرت از اقوام مختلف ایرانی جویای کار، برای یافتن فرصت‌های تازه و سهیم شدن در فردایی بهتر که برایشان روایت شده بود، باعث شد تا امروز، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان قزوین را شکل دهند. موضوعی که باعث شد تا شهروندان این شهر تنها به واسطه کار و نه فرهنگ مشترک کنار هم جمع شوند. 
اما رفته‌ رفته با مشکلات اقتصادی دهه هشتاد و نیمه دهه نود ایران،مسائلی برای این شهرصنعتی به وجود آمد که از آن جمله می‌توان به اخراج تدریجی کارگران، تعطیلی واحد‌های صنعتی، کم شدن حقوق و عقب‌افتادگی دریافت‌ها، افزایش تورم مخارج روزمره در این شهر اشاره کرد که بیش از هر زمانی این شهر را تبدیل به ویرانه‌ای نمود. 
ورود من به این مجموعه بدان خاطر بود که من نیز از نسل همان مهاجران امیدوارم! میراث به جامانده از آن نسل اما تنها زیستن در شهری است که تنش تنها به مدد یادآوری روزهای گذشته گرم است. سال‌هاست در این شهر نگریسته‌ام. در آدم‌هایش، خیابان‌هایی که به منظره سوله‌های سر به فلک کشیده ختم می‌شوند، به اتوبوس‌هایی که از حجم کارگرهایی که از خوابشان سیر نشده‌اند غصه‌دار است.

با مشکلات به وجود آمد احتمال تغییر کاربری «شهر صنعتی البرز» وجود دارد.

عرفان دادخواه متولد ۶ اسفند ۱۳۶۵ و فارغ التحصیل رشته فیلمسازی از انجمن سینمای جوان و کارشناسی الکترونیک از دانشگاه قزوین است. عکاسی را از سال ۱۳۸۵ با عکاسی خبری شروع کرد و پرسش هایش او را به سمت عکاسی مستند اجتماعی کشاند. در سال های اخیر«سرگردانی انسان» موضوع اصلی مجموعه هایش بوده است.
وی در چندین نمایشگاه داخلی و خارجی از جمله ایران فتو در مرکز بین المللی هنر پاریس ، ایران – سی و هشتمین سال در فستیوال آرل حضور داشته است. از جمله جوایز او در عکاسی عبارتست از گرنت نهمین دوره جایزه عکس شید، دیپلم افتخار جشن تصویر سال، نخستین جشنواره ملی جوان ایرانی و …
دادادخواه همچنین در کارنامه خود مدیر فیلمبرداری چندین فیلم کوتاه را دارد و با مجلات و خبرگزاری های داخلی و خارجی همکاری کرده است.

 ۱- رنگ زرد به عنوان رنگ معرف صنعت معرفی شده.