سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران در هفت سال گذشته با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده‌ی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد، نشست‌های تخصصی با محوریت عکاسی، پخش فیلم مستند عکاسان بزرگ، نشست‌های گفت‌و‌گو با هنرمندان، پژوهشگران، و عکاسان و همین‌طور گفتکو با استعداد‌های نوظهور عکاسی ایران، به فعالیت مستمر خود ادامه داده و به یکی از رویداد‌های مهم دانشگاهی رشته‌ی عکاسی در ایران تبدیل شده است.
هشتمین دوره‌ی این سالانه به همت انجمن علمی و دانشجویان عکاسی دانشکده‌ی هنر‌های تجسمی پردیس هنر‌های زیبا، دی ۱۴۰۳ در دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. هیئت داوران سالانه‌ی هشتم را مهران مهاجر، تهمینه منزوی، ارکیده درودی، زانیار بلوری و مهدی وثوق‌نیا تشکیل می‌دهند. آثار برگزیدگان هیئت داوری در نمایشگاه سالانه‌ی هشتم در دانشگاه تهران به نمایش گذاشته خواهند شد.
همچنین به برگزیدگان بخش چشم‌انداز سالانه‌ی هشتم نیز فرصت داده می‌شود تا آثار خود را به‌صورت دیجیتال در فضای دانشگاه تهران به مخاطبین ارائه کنند.
لازم به ذکر است که به دلیل محدودیت‌های شیوه‌‌نامه‌ی سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران، آثار برگزیدگان هیئت داوری در بخش چشم‌انداز به‌صورت دیجیتال و در بخش اصلی به‌صورت فیزیکی در نمایشگاه سالانه‌ی هشتم به نمایش گذاشته خواهند شد.

همچنین مهلت ارسال اثر به هشتمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران (بخش اصلی و چشم‌انداز) تا پایان جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ تمدید شد.

دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران تا این تاریخ می‌توانند آثار خود را برای بخش اصلی و دانشجویانی که در دیگر دانشگاه‌ها در رشته‌ی عکاسی تحصیل ‌می‌کنند می‌توانند اثرشان را برای بخش چشم‌انداز سالانه‌ی هشتم ارسال کنند.
لازم به ذکر است که این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. ارسال آثار