سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران از سال ۱۳۹۵ و به همت انجمن علمی این رشته آغاز به کار کرده است. این رویداد دانشجویی در هفت دوره‌ی گذشته با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده‌ی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، نشست‌های تخصصی با محوریت عکاسی، پخش فیلم مستند عکاسان بزرگ، نشست‌های گفتگو با هنرمندان، پژوهشگران و عکاسان و همین‌طور گفتگو با استعدادهای نوظهور عکاسی ایران به فعالیت مستمر خود ادامه داده و تبدیل به یکی از رویدادهای مهم دانشگاهی رشته‌ی عکاسی ایران شده است.

در ادامه‌ی همین روند و طبق شیوه‌نامه‌ی مصوب سالانه، انجمن علمی رشته عکاسی دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران با انتشار فراخوان اقدام به دریافت پروپوزال دبیر اجرایی کرد و پس از بررسی پروپوزال‌های ارسال شده، دبیر اجرایی و اعضای شورای سیاست‌گذاری هشتمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران مشخص شدند.

در این دوره آقایان حسن و حسین روشن‌بخت به‌عنوان دبیران علمی، علی نجات‌بخش اصفهانی به‌عنوان دبیر اجرایی، بهنام پرنگ، سارا یکتا‌پور، گندم شکوفی و علی رحمن به‌عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری هشتمین سالانه عکاسی دانشجویان عکاسی دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران فعالیت خواهند کرد.

زمان‌بندی رویدادها و اطلاعیه‌های این دوره‌ی سالانه به‌تدریج در سایت، کانال تلگرام، صفحه‌ی اینستاگرام سالانه منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این رویداد دانشجویی و مشاهده‌ی آثار برگزیدگان یا تماشای نشست‌های سالانه‌های گذشته می‌توانید به وب‌سایت سالانه به آدرس مراجعه کنید.