نمایشگاه گروهی «بیباک: موجی دیگر از هنرمندان ایرانی» به انتخاب فریدون آو همزمان در پروژههای آران، گالری اُ و بنیاد لاجوردی روز جمعه ۲۱ اسفند در تهران و ۲۴ اسفند ۹۴ در توتال آرت دوبی گشایش مییابد.
سارا عباسیان، ساسان ابری، ناصر بخشی، رضا بانگیز، افشان دانشور، حبیب فرجآبادی، سوسن فرجام، نریمان فرخی، فرهاد گاوزن، کسری گلرنگ، محمدحسین غلامزاده وحید حکیم، هادی هزاوهای، مهرداد جعفری، ابراهیم خادمبیات، نوگل مظلومی، ارسیا مقدم، امیر محمدزاده، امید مشکسار، کاوه نجمآبادی، فرخ نورونی، مهرداد پورنظرعلی، علی رضوی، اشکان صانعی، بکتاش سارنگ، صادق صادقیپور، شروین شاهرخ، سپهر مصری، محمدرضا یزدی، حسینعلی ذابحی، زهرا نوایی، پریچهر طیبی، پورنگ پیرعطایی هنرمندان شرکتکننده در این نمایشگاه هستند.
فریدون آو دربارهٔ این نمایشگاه نوشته است: «نمایشگاه بیباک، آثار ۳۳ هنرمند ایرانی را پیش چشم میگذارد که با چشمپوشی از جنون بازار به سماجت مشغول کارند چراکه وسواسی جنونآمیز به کارشان وامیدارد. «گزینش تنها ۳۳ هنرمند از میان بشمار قهرمانان گمنام این وادی دشوار است. پس پوزش میطلبم از هنرمندان بیباکی که کارشان به این نمایشگاه راه پیدا نکرد. از ۲۵ ساله تا ۷۵ ساله، این ۳۳ هنرمند به نسلهای مختلفی تعلق دارند. برای سماجت در کار، شهامت در اجرا و شوریدگی در خلوت نمیتوان سن قائل شد. آثار این هنرمندان چه در رسانهها و چه در بازار کمتر دیدهشده است چه برای خودکار میکنند و نه برای پردهگشایی؛ پس خوشحالم از اینکه رسانهای شدهام برایشان. در زمان و مکانی که این هنرمندان روزنهای برای رسیدن به آمالشان نمیبینند کار کردن بر پایه بینشی شخصی ــ با آگاهی به اینکه تنها سانسور واقعی ترس است ــ دلیرانه و بیباکانه است و محتاج نورافکنی».
توتالآرت، از پرسابقهترین گالریهای دبی به شمار میرود که داریوش زندی آن را سال ۱۹۹۵ بنیادگذاری کرد و اولین فضایی است که کارهای هنرمندان معاصر ایرانی را در دوبی معرفی کرد. در سالهای اخیر فعالیت این فضا بیشتر بهسوی پروژههای فرهنگی و آموزشی و فضای همکاری هنرمند، مجموعهدار و کیوریتور و بازدیدکننده سوق دادهشده است. «مکالمه بصری» آخرین نمایشگاه این گالری بود که در آن، آثار هنرمندانی چون سای تومبلی، کوروش شیشهگران، احمد امیننظر، شقایق عربی، حبیب فرجآبادی، رعنا فرنود، رکنی حائریزاده، شهلا حسینی، فرشید ملکی، اردشیر محصص، مهرداد پورنظرعلی، فیصل سمرا و علی تلپور به تماشا گذاشته شد.