نمایشگاه عکس‌های آرش اکبری ‌سنه با عنوان «فضولی در تهران» از روز جمعه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۶ در نگارخانه الهه افتتاح می‌شود.

 در توضیحی درباره آثار این نمایشگاه آمده است:
سال‌ها قبل او را در یکى از زادروزهاى تولدش «راهنمای چشم‌هایم» خطاب کردم و به راستى تا به امروز حضور وى را همیشه در پس وجودم به روشنى حس می‌کنم، علی ایحال مجموعه «فضولى در تهران» را به هزار دلیل شخصى تقدیم می‌کنم به دوست و استاد عزیزم شهریار توکلى.
تهران را همیشه عکاسى کردم، گویى تهران با من و من با تهران بودم، از آسمانش گرفته تا آسفالت کف خیابان‌هایش، از دیوار نوشته‌های عجیب و غریب وگرافیتی‌های پنهان تا درختان خیابان ولى عصر؛ متروپلى عجیب که شبیه به همۀ شهر‌ها و در عین حال شبیه به هیچ شهر دیگرى در این کرۀ خاکى نیست، شهرى که می‌توان با دیوار‌ها و آسمانش سایه مردمش را به خوبى و وضوح دید.
تصاویر این مجموعه بخشی است برگرفته ازعکس‌هاى زیادی که در مدت بیش از ۱۲ سال متمادى ثبت و سعى کردم گوشه اى از آن را که حاصل «فضولى»‌هاى بى پایانم در کوچه پس کوچه‌ها و خیابان‌هاى تهران بوده به نمایش عموم بگذارم.

آرش اکبری سنه متولد ۱۳۶۱، هنرمند و عکاس آزادی است که آثارش طی ده سال گذشته در مجلات هنری، مسابقات، نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی به نمایش در آمده است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به حضور آثار این هنرمند در دوسالانۀ ملی عکس ایران، جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، اکسپو عکس صبا، اکسپو عکس تهران خانه هنرمندان، جشنواره عکس همراه تهران، آرت واک تهران کاخ سعد آباد، جشنواره عکس کارت پستال‌های شهری پردیس سینمایی ملت، گالری ماه مهر، گالری هفت ثمر، گالری ایوان، کافه گالری گلاب، گالری الهه، گالری زیرزمین دستان، فصلنامه هنری حرفه هنرمند و ماهنامۀ همشهری داستان اشاره کرد.

گشایش: جمعه ۲۴ آذرماه، ساعت ۱۶ تا ۲۰
بازدید از این نمایشگاه تا روز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۳۹۶ همه روزه به جز چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

نگارخانه الهه: تهران، بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، خیابان نازنین، بن بست امینی، پلاک ۳