عصر سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه ۹۲ نمایشگاه گروهی عکاسی تبلیغاتی با عنوان «توسی» با گردآوری یدالله ولی‌زاده در گالری آریا افتتاح می‌شود. 

 آیدین انوشه، سینا پورسهی، میلاد پروز، آرزو سردارنیا، مجتبی سلیمان‌زاده، گیتی درختی، علی روحانی، پانته‌آ قدسی، مهتاب کاشانپور، مانا مالکی و بهارک میر رضوی عکاسان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند. در بخشی از متن بروشور نمایشگاه آمده است: «در دنیای امروز با وجود بمباران تصاویر و تبلیغات که سرعت و جذابیت، فاکتورهای اصلی آن شده‌اند، توان نگه داشتن مخاطب پای اثر برای تامل در باب لایه‌های پنهان و رسیدن به وجه اندیشه آن کاری بس دشوار است که به نظر، روش آن جز از طریق تکنیک و فرم نیست. 

 در حالی که روز به روز شاهد بیشتر شدن ارتباط هنر معاصر و تبلیغات هستیم اما همچنان راه عکاسی تبلیغاتی راهی سخت به نظر می آید. فریاد بلند عکاسی تبلیغاتی، ترکیب خلاقیت مفهومی و خلاقیت تکنیکی است و حرکت دقیق و ظریف بین این دو وجه که هر لحظه لغزش می تواند آسیبی در هویت این سبک باشد از ویژگی‌های ذاتی عکاسی تبلیغاتی است. ادعای این روش، جلوه بصری در کنار دغدغه‌های پنهان است در این مسیر روش حرف زدن و اندیشه جز گذر از دروازه تکنیک و خلاقیت نیست.» 


افتتاحیه: سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه جاری – ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا ۱۹ شهریورماه ۹۲ هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ۱۶ تا ۲۰ دایر است
گالری آریا، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه‌راهی دکتر بهشتی (عباس آباد)، کوچه زرین، پلاک ۱۰