920428_1

 

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «پرتره + سلف پرتره» از عصر جمعه ۲۸ تیرماه سالجاری به مزبانی گالری آپادانا در اصفهان گشایش می‌یابد. 

 

این نمایشگاه حاصل فراخوانی است که در دو شاخه‌ی عکاسی و نقاشی در خردادماه ۹۲ توسط این گالری اعلام شده بود. آثار هرکدام از شاخه‌های هنری در یک هفته‌ی جداگانه‌ به روی دیوار می‌روند و گالری در ابتدا میزبان بخش عکاسی خواهد بود که ۱۸ عکس از شهرام احمدزاده، علیرضا ارواحی، شروین اناری، مینو ایرانپور، مهران حاج‌خابخشی، احسان خسروی، مریم درخشان، محمدرضا سعادت‌پور، حامد صادقی، ادهم صلواتی، مژگان عبادی، سپیده مهرگان، مینا ممیز، ژیلا منانی و فرشید نصرآبادی به همراه ۲ مجموعه‌ی چیدمان از احسان تحویلیان و ارژنگ آقاجری و ۲ مجموعه عکس از علی سلامی و احمد قاسمی به نمایش درمی‌آیند. 
احسان تحویلیان در یادداشتی برای این نمایشگاه می‌نویسد: «موضوع بودن و موضوع ساختن و همنشینی این دو که نیاز به درک خود در ارتباط با محیط و درک محیط با خودبودگی، در یک برخورد هدفمند می‌تواند زاویه‌ی نگاه ما به خود و محیط را آشکار کند. نمایشگاه «پرتره + سلف پرتره» با محوریت مدیوم‌های عکاسی و نقاشی برگزار می‌شود و در این نمایشگاه پرتره یا سلف پرتره به صورت جداگانه مطرح نیست، بلکه الزاما ترکیب این دو مد نظر است.» 

افتتاحیه: جمعه ۲۸ تیرماه ۹۲ – ساعت ۱۷
بخش عکس این نمایشگاه تا ۲ مردادماه سالجاری از ساعت ۱۷ تا ۲۱ دایر است. 
گالری آپادانا، اصفهان، خیابان ۱۵ خرداد (آپادانای دوم)، کوچه لاله، نبش کوچه گل پرنسس، پلاک ۲۵